Latte

Gomorgon...
Sitter här å funderar om ja ska börja me att göra mig klar el slå ihop en kladdkaka (?!)
Under tider sitter ja me en underbar Latte :) Ett måste på morgonen nu !!

Ja ska börja dra mig om 1,5 timme så ja ha tid att slöa lite...iofs så hur mkt tid ja än ha på mig så blir jag alltid ute i sista sekund. Går in genom dörren på jobbet när den slår om till 11...typiskt mig.

Måste få ihop ngt gott till eftermiddan, när ja slutar 16 så får vi besök..några som inte kunde komma i lördags när Jocke fyllde kommer i dag. Orkar dock in slå ihop en ny tårta så de får nog bli en kladdkaka el nå annan gott..

just ja...tänkte ju locka hårtet..då ha ja inte tid att sitta här (!)
Ha en underbar dag :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!