vad som händer

Ja man kan ju undra va ja gör uppe vid den här tiden ??
Kl halv 7 stog jag & knackade på dörren uppe på skolan, va tvungen att hämta Willes stövlar för han ha precis åkt i väg me farfar till skogen, dom skulle göra ngt där dom har älgjakt..
så då sitter ja här vaken, kan inte lägga mig igen då är hela dagen förstörd, för ja bli på helvetes humör.
Iwar kommer sova minst en timme till så ja ska krypa ner här i soffan me min latte å kolla senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar på "Tv3 Play"

Själv tycker ja dom kan ge fru Montazami en helt egen serie :]

Hörs på en stund !!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!

Hur är läget?

Tänkte höra om du ska på klassfesten?

Och det viktigaste vad ska man ha på sig?

Pratade med en kompis som skulle ha värsta fin klänningen, och då blev jag lite panikslagen ;) Ha en bra helg!

2010-05-14 @ 12:43:50
URL: http://annamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!