Så kom söndagen

Gomorgon Söndag !!

Igår åkte Jag & barnen ut till mina föräldrar som är barnvakt åt Leo & Nora i helgen. Så de blev bara bus & lek..oxå lite bad i nästan 6 timmar innan vi åkte hemmåt igen.
Iwar somnade på vägen hem så det var bara att bära in honom så sov han för natten. Jag & William hade en myskväll med en film & gotta..mammas underbara storkille ♥

Idag hade jag ställt klockan på 9:15 bara för att inte behövs stressa innan vi ska iväg på Williams hockey träning. Medans kidsen får i sig frukosten ska ja fixa tvätten..

Ha en fantastisk söndag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!