Ngt att se fram emot

Kom på en händelse som skedde för x-antal veckor sen när jag & Emma va på Gold´s.
Gick som vanligt på bandet & kollade på tvn..så börjar helt plötslit SATC 2 !! Blev hyffsat förvånad måste ha säga. Trodde ju självklart inte de skulle va svensktext eftersom de inte va en svensk kanal...(är ju väldigt bra me text eftersom de är en ynklig liten volym dom ha på) Men så fel ja hade...de va textat & jag kunde då få kolla hela filmen som ja länge velat. Blev ju inte på bio eftersom mina kära sambo avskyr den sortens film ;) Så de blev bara inte av. Men nu va ju frågan om ja skulle stå där på bandet 2 timmar (el hur lång nu filmen är) För att bara se halva sen gå därifrån va ju inget å tänka på. De slutade med att jag såg första 10 sen fick jag slita mig därifrån...men nu på onsdag får jag äntligen se den när den kommer ut. Jocke jobbar kvällen så jag får helt själv mysa ner mig i soffan & kolla på hela filmen...Love it !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!