Rätt el Fel ?

Säg nån morgon som inte är stressig för mig ?
Var på Williams skola 8:18..då hade hans klass redan gått till idrotten. Så går vi in i glassrummet så är en av hans kompisar kvar & är jätte lessen för han oxå missade dom. Så säger fröken som va där att han nu va tvungen att ta sig dit upp själv på nå vis. Alltså är det rätt ?! Att köra iväg en 7 åring helt själv ? Nu är det ändå en väg upp till andra skolan där dom ha idrott & några vägar ska korsas..Nu skulle de nog gå jätte bra men skulle dom kunna ha på sitt samvete OM det nu skulle hända den här killen ngt på vägen ? De finns ju Tyvärr dom här skumma typerna runt skolorna även..nä jag vet inte ! Men nu fick han gå med mig & William upp men hade vi inte kommit sent som han så hade han ju fått gått själv den biten.
Jag tycker nog hellre han skulle få stanna på skolan & göra ngt annat för fröken var ju ändå där.

Aja...tänk om allt skulle ske som ja tycker :) Då vore ju hela världen helt fantastisk..med en klick av rosa :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gud!

Visst om man är några år äldre, men att skicka iväg en 7-åring helt själv!

Det är ju trots allt en bit till S1, ligger ju inte direkt bara runt hörnet..

2010-11-26 @ 17:41:51
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!