Nya tag



Gomorgon !!

Vaknade med full energi..en bekväm morgon. Fick upp barnen i ro..fikade frukost sedan iväg med William på skolan & Iwar på dagis..det är fotografering på dagis så alla små tjejer sprang runt med hästsvansar & flätor. De är inget som man behöver tänka på när man har grabbar..då är de bara att vara så fin som man är. 

När jag hade lämnat dom så for jag faktiskt ner & solade 15 min. Va väl ett år senast så de va skönt...hem & tog en dusch så nu sitter jag här me en kaffe & funderar på hur ja ska ta vara på den här måndagen på bästa sätt. Jocke vart tvungen att gå på jobbet på sin lediga dag...inventering är alltid lika skoj ;)

Ha en fantastisk början på denna vecka !!


Kommentarer
Postat av: Carro

HJÄLP, skriv inte så..flätor och hästsvansar..jag vet själv hur det ser ut på jobbet när det är dags för fotografering. Hoppas Tilde blir en tjej som nöjer sig med utsläppt och kanske ett fint hårspänne..diadem :) Annars hoppas jag att hennes pappa är duktig på frisyrer för jag kan inte ens göra en fläta på mig själv.. :)

2010-11-08 @ 21:33:16
URL: http://carrolined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!