Sovit bort en helg

Vet inte om det har med min förkyldning & halsen att göra men jag både fredag & lördag somnade jag mellan 9-10 på kvällarna :( Jätte rolig helg med andra ord, igår skulle vi även kolla på några filmer men Jocke hade inte fått liv i mig..Nu kan man hoppas att ja ha samla krafter & kan bli mig själv igen ?!!

Idag ha ja en hel del att göra...allt som ja planera fått gjort i helgen...måla mellan hallen in till köket..måla massa hyllor som ska upp...baka en massa !! Städa hela lägenheten..Frågan är bara om ja hinner..sen ska ja faktiskt klämma in lite träning mitt i smeten =/ Sen ha ja några tvätthögar att ta hand om...ha inte direkt nån tid att sitta här !!

Men kan lägga in nå bilder från i fredags då jag & Wille for ut till Birsta & åt lunch med brorsan & hans barn..
sådär lagomt road :p

 sedan tog jag & barnen & for ut till dom eftersom Jocke jobbade kväll & Sara var borta. Barnen fick leka lite & ja tycker dom är otroligt snäll med varandra.
Dags för natt gröten..

Jo igår for ja ut till mamma (som äntligen kommit hem igen) me Iwar medans jag & Wille åkte ut & kollade in hockeyn som han ska börja me. Men han ville först spana lite innan han sätter igång nästa helg. Men alla har redan hela utrustningar så det vill självklart även han ha. Så ja gruvar mig för en sån handling..inte billigt =/
Jocke hade nån som hade saker hemma som han kunde få låna så länge..så vi ska kolla me det först sen så vill han verkligen köra på de här så ligger ju julafton rätt så lägligt :D
När vi skulle åka tillbaka till mormor så for vi förbi mcD & åt en glass...dom har nu fått in världens godaste: McFlurry Magnum m brownie Kan de bli så mkt godare ? ;)

Inte lika fin som på bilden..men är MKT godare än va den ser ut !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket lag? Oskar har provat på för S-vall i helgen.

2010-10-03 @ 14:21:12
Postat av: Malin

Jo för S-vall är det. Hur tyckte han att de va då ?

2010-10-03 @ 14:31:29
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Han tycker det är kul. Men han kommer att spela i mitten gruppen. Med sina kompisar.(pga språket).

2010-10-03 @ 16:17:32
Postat av: Malin

Okej..jag har ingen aning vart Wille kommer hamna, troligen inte med 7 åringarna på en gång..Han behöver nog åka upp sig lite på skrillerna innan han hoppar in med dom :) Eftersom dom är ju super duktiga..ser ut som dom inte gjort nå annat !!

Men va kul..då lär vi ses :D

2010-10-03 @ 16:54:48
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!