Ett eget rum

Jag förstår inte vart alla förvarar allt ? Vi skulle alltså behöva ett helt rum för alla sportgrejer..
Vi har nu dragit in 2 hockey utrustningar en till Wille & så Jocke som ha börja 1 gång/v. Sen hela Jockes innebandy trunk me hans målvakts utrustning. Det är alltså 3 stora väskor som man gärna inte ha på köksgolvet.
Vet inte hur ja ska trolla bort dessa =/

Idag åkte Iwar me mormor hem efter hennes jobb eftersom de va första gången ja skulle iväg på Willes hockey träning själv..eftersom Jocke jobbar till åtta. Få på han en utrustning man aldrig satt på tidigare (vilket nu inte va så inveklat som ja trodde) kunde ta allt från 10 min till 45 min kände jag. Sen så ville jag bara åka själv idag. En dag då mitt tålamod ligger på -5.
Träningen gick fint & vilka framsteg han gör. Blir bättre å bättre på fötterna. Om ja får säga själv ialf :) Han tycker själv oxå att det går bättre & att de är hur roligt som helst !!

Nu ska ja kriga me att få grabbarna i säng innan de är min tid för soffan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!