Gäsp

Man kan ju fundera vad jag gär vaken nu, vaknade strax innan 6 & har sedan dess vart vaken.
Somnade ja om nu blir ja nog bara tröttare så de är lika bra att hålla ögonen öppna.

Ligger då som vanligt & kollar på Vakna med the Voice & vad är de ja hör...Big Brother ska börja igen..hahaha!!!
Jag är ju såld på de programet hur mkt ja än stör mig på de så kan man inte sluta kolla eller hålla sig ifrån de :D

Igår kväll fick ja för mig att klippa barnen...William gick ju som vanligt bra..tar dock ganska lång tid när ja gör de själv just för man vill ju de ska bli bra. Oerfaren frisör som man är går de ju inte fort. Tänkte faktiskt inte klippa Iwar för ja trodde ALDRIG han kunde sitta still så länge, men han ville verkligen så ja började ta lite toppar, men när han väl satt där som ett ljus så klippte ja han ordentligt. Han satt helt still i 50 min !!! De är ju helt sjukt..med hans spring i benen trodde ja de va omöjligt. Han va så duktig.
innan...

klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!