promenad i regnet

När jag & barnen kom hem från Willes träning idag så var det en liten kille som va jätte trött. Han tog nappen & vovven & la sig i soffan & va nära att slå igen dom blå. Vilket inte är så jätte bra eftersom klockan bara va halv sex. Så jag & Iwar tog en liten kort promenad bort på pappans jobb, så han åtminstonde vaknade till.


Nu är de ändå dags för den lille att sova, sen blir de lägga sig me Wille & lite läsläxa innan ja ha min egen tid i soffan !! Väldigt tveksamt om ja orka hålla mig vaken tills jocke slutar 00:00 =/


Kommentarer
Postat av: Sara

Men - har ni hittat vovven igen?? Vad bra :)

2010-10-19 @ 20:26:52
URL: http://minxy.blogg.se/
Postat av: Malin

SARA: haha, ja igår när jag hämtade han från dagis va han helt överlycklig när han visade att dom hade hittat den. Längst ner i duplo lådan ;)

2010-10-19 @ 21:56:20
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!