Sov Gott..

Gonatt mina vänner..Tänkte dra mig mot sängen strax..
Har inte blive så mkt till bloggande i da tyvärr.
J slog upp sina ögon när Fredde kom förbi på en kaffe...fick inte se han så mkt för de eftersom han bjöd in sig själv på nån bandy som Fredde lirar på skoj om ja fatta rätt. Medans han va där tog jag & Iwar en sväng på IKEA..Iwar ha nog aldrig varit så snäll som i dag (när vi går i butik ialf). När vi bara hade 45 min på oss igenom IKEA (vilket för mig annars är omöjligt..haha) så vill man gärna ha han i vagnen & idag visade han inte ett tecken på att vilja kliva ur. Kan ju berätta att de är sällan han vill åka vagn nu !!! Så de tackar ja för, gå ju liiite fortare om man säger så.
En Junior matstol till Iwar fick följa med oss hem, även 2 förkläde 1 till mig & 1 i jr strl. Me tanke på hur mkt ja bakar är de ju super. Fattar nu inte varför ja inte köpte 2 i jr strl eftersom ska ena pojken ha en så ska ju självklart den andre oxå de.

Kvällen har jag & barnen bara vart hemma (J jobba 16-00) Jag försöker fortfarande få nån ordning här hemma så jag har de ja gör. Barnen har vart ovanligt lugna..dom satt som 2 ljus i soffan & kollade på tomtar & troll, när de va slut va de Emil direkt efter så dom roade sig lugnt ikväll..
mammas underbara ♥

Men nu ska ja krypa ner under täcket..
Sov så gott, i morgon väntar en ny dag vi ska ta vara på ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!