en lugn helg

Måste säga att det är riktigt skönt att ha en hel helg utan planer.
Idag har jag städat...är fortfarande inte helt klar, men ja ha ju hela helgen på mig.
Mitt i allt tog ja en paus & stack iväg på Ego med Emma för att köra ett pass "Bodypump" Ha länge sagt att de här me att träna är överskattat & inte min grej. Men fy sa*an va kul de är :)
Har bokat in ett pass på söndag oxå..eftersom de är gratis vecka måste man passa på..synd bara att jag kom på de såhär i slutet av veckan !!
Men känner att ja kommer bli fast me de här & det är inte sista gångerna som jag sätter min fot där.
Eftersom jag inte är nån van människa inom det där området hade jag nog tankar att andra skulle kolla ut en & tycka man är världelös..men så är det ju absolut inte, alla har så fullt upp med sig själva så ingen lägger märke till lilla mig. Iofs så tycker jag faktiskt det gick super för oss !!
Knäsvag & lite darr i armarna ha ja ju såhär efteråt..men de är väl så de ska va !?!

Resten av kvällen ska ja faktiskt fortsätta me tvätt & städning tills barnen ska sova, sen blir det mysa i soffan me min kära man..
Imorn ska vi bara va hemma, en promenad tänkte vi ge oss ut på hela familjen så Wille få cykla lite innan de är dags att låsa in den för vintern. Men annars blir det en hel hemma dag..om inget annat dyker upp såklart.

Dags att hämta tvätt....

Grabbarna sitter i varsitt rum & kikar på film..
Iwar kollar på Batman inne på Willes rum...

Wille kollar på Oliver & gänget i vårt sovrum...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul =)

Jag som aldrig har tränat i hela mitt liv följde med en kompis för drygt 1 år sedan och har varit fast sedan dess, känslan efteråt är ju hur underbar som hellst =)

2010-09-17 @ 20:43:28
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hon blev 2 för en dryg månad sedan, så en -08:a =)

2010-09-17 @ 21:01:24
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag håller mig till friskis, billigt och bra =)



Ja, det är faktiskt hennes eget val, började med att hon alltid gick och slet av sig dom och sedan vägrade hon att ta på en ny..

Har hon blöja på sig håller hon sig hellre en hel dag och det kan ju aldrig vara hälsosamt!

Men hon går heller inte på potta eller toaletten utan kissar gör hon i duschen och number 2 får man tvinga på henne en blöja då man märker att det börjar bli dags...

Nu har jag faktiskt börjat fråga om hon ska gå på pottan och 1 av 4 ggr funkar det så det är väl bara att vänta ut =)



Annars tycker jag inte att det är något man ska stressa på med, är barnen inte redo själv brukar det ju oftast sluta med att dom gör tvärtom och tjurar på ännu mer så inte ska du ha någon brådska med det...

Han säger nog till då han tycker det är dags och märker att brorsan och kompisarna på dagis kör utan =)

2010-09-17 @ 22:55:56
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!