en slö liten grabb

Haft en jobbig natt & det har inte blive mkt över till sömn.
Iwar har åkt på feber & är förkyld, han har vaknat X antal ggr i natt & vart jätte lessen, varför nu igen ? När Wille va i samma ålder som Iwar va han oxå ofta hemma & sjuk. Ha fått för mig att de ha med deras förkyldnings-astma att göra. Att när dom blir förkyld så är det dubbelt så jobbigt för dom än för en vanlig förkyldning & kanske inte har lika bra imunförsvar. Bara en spekulation från mig.
 
Precis innan vi skulle gå idag hittade ja mina älsklingar i soffan...syskonkärlek.


Drog mig upp ur sängen, för Wille skulle ialf upp på skolan. Iwar vaknade precis när vi skulle gå så jag klädde på honom så fick han åka vagnen upp..

Just nu ligger min lilla grabb i soffan utmattad & kollar på barnprogram, Jocke sover fortfarannde, han ha väl inte heller fått så mkt till sömn, han ska ändå jobba 14:00 så lite extra sömn behöver han väl.

Det blir att hälla i mig massa kaffe, för att hålla ögonen öppna hela dagen =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!