(?)

Jag ska tjata lite till om mitt hår som jag fortfarande är tveksam på om jag gillar eller ej..Med de känns ändå bättre nu än i början när de vart grå skiftning i slingorna.
Nu när ja tvättat håret efter senaste färgningen så blev färgen bättre & ja kan acceptera det mer.
Inte riktigt dom slingorna jag vill ha men det är bättre än gråtonen ialf...sen gör blixten färgen ljusare..så håret är lite mörkare. Svårt att få me på bild :p



Nu ska ja få de små i säng, sen blir de bakning på hög nivå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!