Inte långt kvar

Tänk om det verkligen fanns en jultomte som gav en allt man ville ha på sin önskelista ?!
Min önskelista ha inte ändrats ngt..eftersom jag inte inhandlat ngt själv senaste tiden ;)

Eftersom världens bästa svärfar fixade en plattskärm till mig, så kan jag avslöja några övriga önskningar..
Okej..klart jag helst av allt just nu önskar mig massa miljarder & aldrig behöva oroa mig för ekonomin..men nu ska det va rimliga önskningar :p

Den som även vill ge mig ett jobb är VÄLDIGT kommen !!

En Matberedare !! Eftersom jag bakar näst intill varje dag & lagar otroligt god mat ;) tycker jag att de egentligen vore en självklarhet att ja redan skulle investerat en för länge sen !!
(Finast såklart är den i rosa..men den kostar även multum..så en i rostfritt stål & till MKT bättre pris duger nog lika bra !!)



3 st "FADO" taklampor !! (från IKEA)



"ERSLEV" Mattan 250*180 cm i "vit" (från IKEA) eftersom vi ska ha den i köket så kan man inte köpa den dyraste mattan..så den här får gott & väl duga :D



& ett litet + i hörnet...Om man får önska sig ngt för barnen till sig själv...så önskar jag mig "INGOLF" juniorstol färg "vit" (från IKEA) eftersom Iwar vägra sitta i sin barnstol längre utan på våra vanliga stolar så blir de inge bra eftersom han inte når upp till maten !!!

För den som mer känner för att bidra är alltid IKEA´s presentkort MER än välkommet !!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!