inte så det räcker..

Ibland räcker tiden inte till bara..
Måndagar är som ja sagt alla andra måndagar..jätte stressiga & har fullt upp från morron till kväll...skola/dagis..jobb..middag..träning..middag..sovning..& allt där emellan..
När de va lugnt till slut på kvällen & barnen sov så myste vi ner oss i soffan till Biggest Loser Sverige !! som ja ha längtat till detta skulle börja :) Tycker dom gör ett grymt jobb som tar sig igenom detta & se skillnad efter dessa veckor..

Efter det satt sig Jocke & spela själv så tog ja min nybakta äppelpaj & la mig i sängen & kollade på en film.
Ja..jag har nu bytt ut min kladdkaka till äppelpaj varje kväll :P
Bli inte förvånad om ni snart ser mig i "Biggest Loser" ;)

Nä nu är min lunch snart slut så jag ska kramas lite me min kärlek (som är ledig ida grrr) sen springa ner igen :)


Kram på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!