Lite extra här o där...

Även på mig sätter gosakerna sina spår ;)
Rund o go i ansiktet är de första som syns, sen ser jag att mina 25 tum jeans sitter lite väl obehagligt..Men sånt man få ta om man älskar pajer..kladdkaka..bullar..chokladbollar..ja listan kan göras lång :D Det blir inte bara nån gång i månaden man stoppar i sig gosakerna..de är VARJE DAG !!
Igår blev de en äppelpaj i gen..barnens farfar gjorde besök på kvällen så varför inte bjuda på paj !!
men men..har dåligt med bilder idag så de blir en från igår..


Wille hade kompis med sig hem igår, så när han gått hem & farfar åkt hem blev de en trött mamma som gick & la Iwar..somnade några minuter sen va ja för trött för att göra ett inlägg helt enkelt.

I övrigt med min arbetsträning som nu inte längre är det utan en arbetspraktik eftersom jag är helt ute ur sjukskrivningen & har inget med försäkringskassan längre.
Jag är väldigt kluven till detta & vet varken ut eller in om det ens är värt att vara kvar.
Kommer ta hela senare..måste få lite mer klarhet först....

Nu måste ja göra ngt så ja kommer iväg idag ialf...

Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!