lite fest & fotboll i regnet...de e så de ska va :)

Tanken va att vi skulle va pigga ida...Men de blir inte alltid som man tänkt sig.

De vart fest igår för Joy som fyller 25 den 13:e. Hon hade väl bakat en hel vecka så ni kan ana hur mkt det egentligen fanns att stoppa i sig. Desutom när jag ha tagit några glas extra så finns det inget stopp i mig när de gäller mat & gosaker.
Jag skulle nöja mig me en flaska vitt & Jocke 4-5 öl eftersom vi skulle upp 7:45 i morse & KÖRA iväg på fotbollen. Det slutade med de vi hade tänkt + x antal shots, nå glas bål & några till öl. Inte bra med andra ord...däremot va vi duktiga & vek hemmåt när dom andra gick ut..iofs så va klockan strax över 1 & de skulle inte bli så länge inne på krogen. Jag slocknade ganska snabbt men Jocke kände fylle hungern & gick på Statoil & kom nog inte i säng förns halv 3..
Mår ändå oförskämt bra för att ha blandat så mkt i går =/ Är bara trött av de få timmar sömn jag fick.

I morse for vi & hämtade Wille hos faster sen ut till Alnö..Även fast man va seg att komma ur sängen i morse så kom vi i tid :)
GIF hade delat sig i tre lag & Willes lag (lag3) spelade en oavgjord 5-5 & Wille gjorde 1 mål i den matchen sen vann dom en med 5-3 & i den matchen gjorde han 4 mål..så han är lagomt glad !!
Så otroligt roligt att se va duktiga grabbarna är & när nån gör mål (vem som helst) så blir alla i hela laget helt överlyckliga...Vilken glädje :) Trots regn hela tiden så var det inge gnäll & sura miner.

Nu ska jag ta & tina upp nå bullar & värma en kopp te..mysa ner mig i sängen under täcket & kolla på nån film. Sånt man inte kan unna sig när lille-mannen är hemma. Han kommer i eftermidda så man få ta vara på ensamma tiden. Även fast jag saknar han nått så otroligt mkt..så behövs sånna här dagar/kvällar nångång ibland.

Måste ladda upp batteri på mobilen så kommer bilder senare i kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!