Måndag...dagis stängt

Tycker Iwars dagis har stängt väldigt ofta...det är väl viss många dagar på ett år som det är studiedag eller planeringsdag el va dom kallar det då dagis är stängt, i år tycker jag de har stängt en da i månaden. Det är säkert inte så att de har stängt mer än dom ska men det känns bara så ofta :/

Lite bilder från helgen..eftersom min mobil fick nå fnatt på Joys fest så blev de inte många kort..
så började kvällen..

Hjärtat <3

klicka på bilderna för att se de större !!!

Såhär verka de bli när man blandar ett gäng muskelberg m alkohol..brottning..



Så fotbolls grabbarna...Eftersom jag filmade matcherna blev de tyvärr inga kort på de..
(JA..jag ska klippa Wille idag)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, jag tycker jag läser var och varannan dag att ert dagis har stängt!

Vart går han?



På Lilys dagis har dom oftast stängt 2 dagar i rad, det är jag inte heller riktigt nöjd med!

Men så är man ju svensk och gillar att gnälla, haha =P

2010-09-13 @ 14:18:15
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, Leo gick ju inte förrän han var drygt 11 månader och det var "illa nog". Nora hade lätt kunna fått vänta tills 12 månader.

2010-09-13 @ 18:10:20
URL: http://minxy.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja det borde ju bli hälften så sällan, haha =P

Nä, men det är max 2ggr per år dom har stängt så det blir sammanlagt 4 dagar ungefär..

Men det är ganska mycket personal så dom åker väl kanske inte alla på en gång de andra gångerna =)

2010-09-13 @ 19:40:26
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!