Nya skor till Iwar

Min lille Iwar är en frusen kille..Precis som sin mor. Spelar nog ingen roll hur mkt kläder jag ha på mig så fryser jag. Nu hoppas ja att de inte är lika allvarligt med honom. Så jag vet att man vill inte frysa..så klä han just nu de gör ja. Sen spelar de ingen roll va alla andra säger är tidigt el inte & vad andra tar på sina barn. För alla fryser vi olika el hur man kan uttala det :)
Så..själv känner ja att de är för tidigt att ta på han ett par vinter kängor...men samtidigt kan de vissa dagar vara för kallt me vanliga Nike skor. Därför va ja ut & kolla ida & hittade ett par skor ja bara inte kunde låta bli !!! Dom är alltså fodrade...& Iwar älskar dom ;)



Minsta strl va 24 & han har egentligen strl 22,5..men hon sa att eftersom dom är fodrade får dom flesta gå upp en strl..så dom passade ändå..PERFEKT :D
Helt ärligt är det faktiskt de första paret skor som JAG köper åt honom...annars har han haft sen Wille va liten (eftersom skor inte nöts så mkt under 2 år) sen så ha han fått mkt av min mamma & Jockes mamma.
Men hur som helst så älskar JAG & Iwar dom !!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vart har du köpt skona? skulle villa ha ett par till Albin med.

2010-10-01 @ 08:25:02
Postat av: Malin

Sv: Sprang av ren slump in på skopunkten & hittade dessa snyggingar :D 199:- som hittat !!

2010-10-01 @ 08:45:44
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: Johanna

fin blogg men lite svårt att läsa med alla stjärnorna i bakgrunden:(

2010-10-02 @ 11:03:54
Postat av: Malin

Svar till Johanna: Jo ja vet...försöker göra ngt åt det..Men har inte hittat ngt fint alternativ än :p De är på G ialf !!

2010-10-02 @ 18:35:05
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!