Slö

Hade inge inlagt på mitt schema att ja skulle bli hemma med en sjuk Iwar idag :(
Imorn däremot är Jocke hemma så måste han va hemma även imorn så kan jag ändå gå & jobba !!

Saken är den att jag ser han inte som sjuk heller..utan jag skulle mer säga att han är slö & orklös (kanske de räknas som sjuk ??)
Han har inte sovit många timmar i natt, verkade som han va orolig men sova gick inte. Så idag är han jätte slö & gör inte många knop. Han har väl sett alla filmer i Pippi-boxen snart..Mammas lilla kärlek :(

Han fick lite energi & smög in på toaletten & lekte med vattnet..som han vet att han inte får göra, men idag fick han dispans & fick leka lite ialf..



Nu tänkte jag klä på han så ska vi hämta Wille på skolan. Så han får en tidig dag..inte så ofta de händer tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!