Smått panik

Imorse var det smått panik i vårt hem.
Jocke knuffar på mig & frågar vart Iwar är ?! Han sover alltid med oss nu för tiden..
Han låg då inte i våran säng & inte i hans egen..gick ut till vardagsrummet för han & Wille brukar alltid kliva upp & lägga sig där på morgonen & kolla på barnprogram. Men de va tyst & helt tomt i rummet. Ropar på honom men inget svar. Kollar överallt & kommer in till Willes rum så ligger han där brevid Wille & båda sover !!
Jag vaknade till runt 5 & då låg han brevid mig, sen måste han alltså ha vaknat strax efter de & gått in till honom men eftersom alla sov så somnade han om där.

Världens finaste bröder...

Märkte lite stressad sen att klockan va 8:15 så vi hade alltså försovit oss eftersom Wille börjar 8:15 på skolan !! Så ja väckte Wille & han drog på sig nå kläder & kastade i sig frukost på vägen upp. Eftersom Jocke va hemma så fick Iwar sova vidare.

Iwar är så himla duktig att klä på sig själv..I morse fick han på sig hela munderingen själv..Så lättsamt för mig :)


Till en helt annan sak kan ja berätta att min träning har lett till en sträckning i vänstra armen (triceps muskeln) Gör as ont..& det är inte träningsvärk för de har ja oxå ;) Denna sträckning är med 100% från Bodypumpen..Nu är då frågan..kan man bara köra på ?! Eller blir de värre då & ja bör vila den muskeln ?!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men vilka myisar =)



Sv: Ja jag vete tusan vad det har varit med mig idag, måste vara någon form av höst depp, haha =P

2010-09-20 @ 18:44:35
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jennie & Grodan

Nej vad sött att han gick & la sig med sin bror! :D mysigt

2010-09-20 @ 19:58:43
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!