trött? ja !

Efter mina 4 timmars sömn i natt är jag trött...*gäsp*
Har enbart mig själv & skylla så klaga hjälper ju inte heller, el ja skulle nog kunna säga att de är liiiite Jockes fel oxå..Att han sluta 00 i natt & efter några dagar nu utan att vi direkt ha hunnit umgås så höll ja mig vaken några timmar extra i natt..enda tiden vi kan umgås är på natten (?!!)

Så nu har jag rotat igenom alla mina kläder ett XX antal ggr utan att ja fortfarande inte vet va ja ska dra på mig i da...kan inte tänka klart i da känner ja. Tur jag ha mina kladd-muffins & smulpajen att proppa i mig ida så blir ja på bättre humör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!