Kylan får gärna vänta...

Hade helt glömt hur vintern är..men nu när ja kollar igenom lite bilder så inser jag att vinter ändå inte är nått för mig..KALLT &...ja..obehagligt kallt :( Hur mkt ja än klär på mig så kan jag inte hållas varm. Önskar ja kunde de eftersom det ändå finns mkt skoj att hitta på även under vintern !!
Hur som helst så ska ja kämpa på me Wille så han blir gryyyym på brädan !! Eftersom ingen annan tycker det är "nödvändigt" så får jag själv stå för den biten ;)

Vi började kämpa redan förra vintern...



Men nån månad till kan jag väl få ta vara på att ja inte fryser arsle av mig..

Trött som jag är får ja äntligen krypa ner under täcket...efter det sista måstet för dagen, kört hem Jockes brorsa..så är det mer än dags !!!

Tack & Gonatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!