sådär lagom lördag

I morse vaknade jag vid 9:30 men för mig kändes de som den bara va runt 8..trött & seg drog ja mig upp för 2 pojkar va sugen på frukost. För att få igång kroppen va de kaffe som behövdes...Helt tomt i burken !! Ingen bra start på dagen !!!
Satt i gång att baka kladdkakemuffins...Vet inte riktigt om doften spreds sig ända till Svartvik för strax efter dom va klara ringer Magnus & säger dom kommer förbi ;)
Magnus & Jocke stack iväg på nån innebandy match (korpen)..barnen ha lekt här hemma, känns inte som 4 barn utan som 20 :p Men barn ska höras så är de bara.
Vi fikade lite muffins & Jocke fick springa bort på jobbet sitt & skaffa kaffe..där räddades min dag :D
Sen ha vi frossa me Biteline pizza !!!
Sara, Nora, Brorsan, Leo & Iwar

Minuter efter dom åkt hem var det en liten prins som slocknade...man blir ju sliten.


Kan avsluta med att säga att jag kan inte gå normalt i da..får skutta ner för trappan till tvättstugan..Jag har OOONT (träningsvärk) i armar & ben !!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, lagomt glad jag ser ut att vara då! s

Det är väl för att Nora håller på att äta upp min pizza...man kan ju bli sur för mindre ;)

2010-09-18 @ 21:05:36
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!