Tisdag..

Gokväll mina vänner..
Idag har Iwar varit ledig från dagis & blev då hemma & myste me mammsen & pappsen.
Tänkte vi skulle åka ut & kolla efter en soffa, men båda va lite slö & mitt huvud ha värkt olidligt, så de blir en annan da. Istället blev de en dag i soffan med 2 filmer utvalda av lille mannen såklart.

Lämnade pappan på jobbet kl två, hämtade storebror på skolan i samma sväng.
Hem & slog ihop en tacopaj innan de va dags att åka i väg på Willes fotbolls träning. Nu ha de blive den tiden på året att de är dags för ute träning..idag kände ja mig ändå rutinerad & tog på mig vinterjackan. Kan inte direkt säga att de är varmt på kvällarna. Gjorde helt rätt val medans några föräldrar stog & huttra på sidan.

En sliten Iwar somna på vägen hem så det blev sängen på en gång & kommer sova tills i morn. Då är de dags för första tandläkar besöket & sen dagis.
Själv hoppas ja att ja kan få med mig Jocke ut till Birsta ! Inte de lättaste precis :p

Nu ska ja mysa lite me världens underbaraste William innan de är dags för även han att krypa ner i sängen.

Tyvärr ha ja fortfarande inte hittat sladden..så inge bilder nu heller..Jobbar på de problemet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!