Första dagen i 2:an

Sommarlovet är nu slut & det är dags för skolan att dra igång igen. Wille ha räkna ner dagarna sista veckorna..
Hoppas "skolglädjen" håller i sig i alla skol år !!
Eftersom han började i 2:an & det var dags för en ny skola, så ville han att jag skulle följa med. Har ju inte jag emot. Nyfiken & se vart han ska hålla till. Så jag & Iwar följde med han & var med första halvtimmen. Fick höra tiderna som kommer gälla å lite annan info. Tro att alla hade nån förälder med..så vi var inte ensam.

Mammas stor grabb ♥


Dags för mamma & Iwar (o vovven) att gå hemmåt..



Själv så njuter jag av lite ledighet !!
Förhoppningsvis får jag inte njuta så länge..för jag föredrar faktiskt att jobba istället för att gå hemma.
Som ja sagt tidigare så blir man tyvärr inte rik på att va hemma.

Även Iwar fick ledigt idag..de regna ute så det blir tvättstuga & städa här hemma. Sånt man varken har tid eller lust med när man jobbar.

Ha en bra dag min kära vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!