11 December

Det är inte alltid tipp topp att vara en hockey mamma.
Idag hade vi ett jobb att göra, eftersom Jocke ha fotbollen så är de ja som få göra jobben på hockeyn.
Hur som helst skulle vi dela ut reklamlappar på bilar i birsta. Inte de roligast..absolut inte när jag fortfarande inte ha nå varmare skor än converse.
När jag va klar gick jag runt & synade varje skobutik efter skor, men åkte hem utan..hittar verkligen inga som duger..så nu tillbringar jag min kväll att syna internet butiker!

William ♥

Iwar önskar sig målvakts utrustning av tomten ;)

Brorsans barn var här i fredags..Nora matade Jocke med salta pinnar..

Idag..va ju tvungen att sätta mig i bilen då å då för att tina fötterna.

Välbehövlig värme..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!