Tack för igår..

Hade en super trevlig kväll igår..
Milla hade gjort fantastisk god mat & efterrätt, nu blir man ju lite ställd va man själv ska bjuda på =/
Super god mat & väldigt trevligt sällskap är ju nyckeln till en jätte lyckad lörda.
Blev lite sällskapspel..förvånad över min dåliga kunskap..haha..men tur ja inte va helt ensam på botten ;) Men nog lyckades vi få ihop nån vinst ändå..Kvällens höjdare blev ju båtshake !! Förmodligen är de ingen mer än vi som kommer fatta varför så ja tar ingen beskrivning på de :p

Nu sitter ja med en stor kopp kaffe & försöker jobba in lite matte. För att jag är ganska nöjd med mina senaste delprov som faktiskt ha slutat med VG så har ja belönat mig själv med lite nytt i garderoben !!


Jag älskar verkligen dom blå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!