En del av en vanlig lördag..

Har en heldel att göra med pluggandet, så jag gör inte så mkt annat än pluggar. Jo jag plockar i lägenheten inför alla dessa visningar jag håller på me oxå. VÄLDIGT less på de här nu, snart ger jag upp & bor kvar de här månaderna.
Eftersom jag inte gör så mkt annat, blir de inte så mkt intressant att blogga om heller =/

Idag vart de 2-3 timmar på gärde. William hade dubbelträning, jag hade helt missat de. Men de gjorde inte så mkt, blev en timme till att "små" frysa på. Jag får ju bara skylla mig själv som inte kan klä mig för de.



Iwar var såklart oxå med !!

Nu blir det lite middag (pasta m fläskfilésås) sen kvällsmys me små pojkarna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!