Tack..

Vill bara tacka för de fina kommentarer..& alla andra som stöttar mig på andra vis.
Det betyder mer än ni tror.

Dagarna går i vågor, men det känns fortfarande bra att vi kommit fram till det här beslutet. Man får ge det tid & det kommer som jag sagt tidigare bli bäst för alla när allt lagt sig.

Kan berätta att Jocke har fått en lägenhet som han kommer flytta till runt den 1mars. Jag har oxå fått en lägenhet som jag kommer flytta till så fort vi fått iväg den nuvarande lägenheten. Men innan jag skriver nå papper ska ja faktiskt kolla på en till i morgon, en lite större.
Sen har jag även visning på den här lägenheten i morn. Så inte förns då vet jag hur/var/när jag kommer flytta.

Har några dagars pluggande att ta igen..så de är nog bäst man sätter igång =/ jag som inte skulle plugga den här helgen...har bara mig själv att skylla.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tråkigt när sånt händer men som jag uppfattar saken verkar ni överrens å då brukar det alltid underlätta.

Tur du har dina underbara pojkar så behöver du inte känna dig ensam :) KRAM till dig!!

2011-02-06 @ 23:16:12
URL: http://carrolined.blogg.se/
Postat av: jenny

finns alltid för dig! kram

2011-02-09 @ 07:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!