Dags att sova..



Jag & Iwar har strosa runt på Birsta X antal timmar ida, kom hem med lite smått & gott :)
Dock inge skor, för sånt går inte att hitta i den här staden..
Var bara tänkt nån timme, men när Iwar så snällt somnade i vagnen så får man passa på.
Imorn är skolan & fritids stängt, så vi få se va jag & Wille hittar på för skoj. Undra just va alla andra lediga gör ? hmm..


saknar kameran på mina gamla mobil..just nu få detta duga, tills ja tagit mig till att skaffa nå vettigt :p

Nu säger Malin tack & Gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!