Dagarna går

Ända sen den 26:e dec ha ja gått igenom en dimma...en dimma som inte klarnar & tar slut. Tycker de börja bli ganska deppigt & vill bli mitt vanliga "Jag" igen. Jag har inte haft lust till att göra så mkt, då blir de inte så mkt att blogga om heller =/
Vart är min energi & sprudlande glädje ?
Hoppas den kommer tillbaka snart ialf.

Nån som det är glädje i just nu är William, som på freda ha match da. GIF cupen ute i Nordichallen. Så mellan 15-ca 20 är de fullt me matcher. Beroende hur de går för dom.


Nu är de nog bäst ja drar ihop ngt i köket..2 hungriga barn här =)


Kommentarer
Postat av: Cissan

Dessa svackor, ibland känner man sig bra "instängd" och önskar mycket mer av livet. Oftast kommer man till slut tillbaka ut på banan och(detta är ett måste att komma ihåg)vet att man ialf har två fina barn ;) och inte sitter ensam på ålderdomshösten.

2011-01-22 @ 19:58:07
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!