Nytt nytt nytt !!!

Jag & Iwar somnade till Alvin & gänget i går..jag somnade nog före Iwar. Sist jag kollade på klockan var den 22:34..men han somnade nog inte långt efter.
Sen hade jag en jobbig natt..vaknade till & från hela tiden. Från halv 4 låg jag klar vaken..runt 5 fick jag nog & klev upp. Gick ner & slängde in 2 maskiner tvätt..hoppas grannarna nere i källaren sover hårt :p Sen satt jag & pluggade nå sidor. Runt 7 var jag tvungen att försöka somna igen. Fick ialf sova tills Iwar vaknade strax efter 10.
Sen har vi slappat lite i soffan tills ja kände de var dags att göra ngt. Iwar & jag bakar bullar för fullt..vill bara att dom ska va klar nu så ja får trycka ner några !!
Har även gått igenom mitt lilla rum ("Garderoben") insåg att jag måste snart ha ngt nytt...i sko väg framför allt !!
Ngt nytt att bära & titta på ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!