Söndag

Gomorgon :)

Just nu har jag & Iwar precis fått i oss frukost, lilleman ligger & myser i soffan. Irriterar sig för reklamen som kommer hela tiden, mitt i hans film som han tittar på.
Hela gårdagskvällen spenderade jag med att plugga..har ialf lärt mig att de är bäst att hålla sig till tids schemat för att få vara ledig från pluggandet under helgen.

Nu ska Iwar få kolla klart på filmen han tittar på, sen ska vi dra oss ut till Birsta & shoppa lite. Är några saker som barnen behöver.


Igår när vi bakade :)

Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!