Torsdag 10 mars

Idag har Iwar varit på dagis & lekt av sig lite med sina kompisar. Annars har han varit ledig mån & Tis, sen i morn är han oxå ledig. William däremot har haft sportlov hela veckan. Idag fick vi lite att göra & jag behövde en sak så det blev en sväng till birsta. Var in på Mio, otroligt skön & snygg soffa vi såg. Jätte hög runt om vilket gjorde en mysig känsla..den gillade jag! (helst en annan färg kanske)


För mer än nån vecka sen va de dags för första dagen på bokrean. De va länge sen ja ens satt min fot där, men i år kom 4 nya böcker med mig hem.
Den som saknas på bilden är "Elsas mode"


Lite sent som vanligt håller jag & pojkarna på med maten. De här med fasta tider har nog aldrig varit min starka sida. Dom säger att de kommer med barn, men ja tro inte det följde med mina barn ialf :p

Hörs snart igen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!