Dagen efter kvällen före..

Igår vart de en tjejkväll me de bästaste tjejerna !!
Dessa lakritsshots satt där dom skulle ;) Vi hamnade inte så oväntat på Oscar & kvällen slutade strax efter 2 för mig, gick & charmade upp en taxi chaffis som körde hem mig för ynka 50 spänn :p Man ska utnyttja de fördelar man ha i livet..haha

Idag vaknade jag runt 8 (!!) Varför inte sova när ja ändå är barnfri & kan ligga & dra mig precis hela dagen. Nä, de går inte att sova. Så är de bara. Tog täcket & la mig i soffan..två filmer hann ja se innan de va lika bra att kliva upp & göra dagen till ngt.

¤¤¤¤¤¤

Nu sitter ja här & försöker kika in lite nya jeans..Märkte i dag att de ja ha är väldigt slitna & de bästa gå alltid sönder mer å mer för varje gång man dra på sig dom. Några nya hade inte vart fel.
Insett att ja är lite mer "jeans människa" än "leggings människa" haha..
Finns inge bättre & snyggare än ett par jeans som sitter perfekt.
Sen ha ja enorma krav på dom oxå..låg midja & smal passform går bara hem.

G-star 1249kr

DIESEL 1199kr


Give me !!


Kommentarer
Postat av: jenny

dom där diesel har jag!men det tar väl ett tag att gå ner så man får på sig dom!

2011-03-13 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!