Hockey helg

Ja vet inte, men jag gör inte så mkt annat just nu än står vid Willes sida på alla dessa sporter.
I helgen var det först hockeycup hela lördagen !!

Willes lag vann hela cupen :)




Efter en hel dag med hockey så väntade en serie match på söndagen som dom vann med 6-5 om ja inte minns helt fel !

För att ta upp något om mig själv så har jag fått fel på min högra arm/axel/hals/bröstkorg. Så fort jag gör något med min arm eller rör mig på ett visst sätt så strålar det i hela min högra sida. Riktigt obekvämt..hoppas verkligen det bara är något enkelt som att nått är i kläm eller så & det blir bra när som helst.



Fy va jag känner mig tråkig för tillfället..Kan bero på att jag är vansinnigt trött hela tiden, sover riktigt dåligt & känner mig sällan utvilad (?) Sak samma..nu ska ja ialf sova..jobbig dag att se framemot på jobbe i morn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!