18 Aug

Vilken kräftskiva det blev igår. Noll bilder eftersom min mobil oftast är tom på batteri nu för tiden.
Gott & mkt trevligt sällskap. Somnade vid 6:30 i morse vilket inte blev det lättaste när solen sken och jag skulle egentligen lika gärna  kunna lagt mig ute på gräset o sove.
Trött och sliten men vad gör de när de är lördag igen!
 
Åhh på måndag ska jag till världens bästa frisör !!
Nu blir jag åter igen mörkhårig, t.om lite mörkare än sist. Mörkt mörkt brunt !!
 
(Så vart de sist)
 
Längtar faktiskt och jag hoppas att jag inte ångrar mig denna gång. Mitt hår mår inte så bra av de.
Tror jag aldrig haft såhär mkt utväxt..den ser helt ärligt hemsk ut...
 
 
Hoppas ni får en lika trevlig lördag som ja ska ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!