Såhär...

...bra har jag det just nu...



Har jag nångång sagt ord [-jag ska flytta] under tiden vi bott i den här lägenheten tar jag tillbaka det på en gång !! Kommer aldrig kunna hitta en lägenhet i stan me samma möjligheter..okej att jag inte har en gata som Wille kan cykla på, men de ha vi löst så han får cykla minst en gång om dagen ändå nu :)
Älskar vår altan..våran helt egen altan..på sommar inser man vilken underbar lägenhet vi ha...I love It !!
Jag & Iwar tog en sväng me vagnen för en timme sen så han somnade..han sover fortfarande så jag sitter ute i solen me en kopp kaffe innan ja måste börja me tårtan (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!