En sväng till Birsta

Jag & William for ut till Birsta en sväng i dag, så Iwar fick va hemma me pappa.
Vi har letat tapet till stugan, hittade jätte fina..el ja sett dom tidigare men nu ha ja bestämt mig :)
Kollade även in en ny säng vi ska ha dit, självklart hade dom inte just den vi skulle ha uppackad än..men dom hade den på lager ialf. Även en sväng in på Birsta å bytte 2 tröjor som Wille fick igår som tyvärr va för stora när vi provade dom i morse. Istället för att dom bara ska ligga å vänta på att han ska växa i dom så bytte vi till hans nuvarande strl. Blev kanon bra :]
Eftersom han va så enormt snäll under vår sväng i Birsta så fick han en glass..de belönar sig att va snäll.

De ha slutat regna så barnen är ute igen & ja ska försöka slå ihop en middag..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Näe inte balklänning tror jag hon menade.

Men vad skönt att höra, då tar jag också vanliga "gå ut" kläder ;)

2010-05-16 @ 21:11:21
URL: http://annamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!