Liten sjukling

Farfar Håkan: Tänkte bara försäkra dig om att William fick en ny här i veckan :) Den var rätt sliten...

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Min älskade lille Iwar har nu åkt på..ja vet inte vad egentligen. Dom ringde från dagis i måndags precis när jag kom hem från jobbet & skulle byta om innan jag hämtade han. Då sa dom att Iwar åkt på magsjuka..for & hämtade en utmattad Iwar. Den enda magsjukan han hade var två/tre spyer på dagis sen var det inget mera.
Utan nu ligger han med hög feber, problem med halsen & besvärlig hosta istället.
Eftersom jag hade en tid hos läkaren igår för kontroll av nacken så passade jag på att ta med honom så fick dom göra lite prov för ev halsfluss. Men det var inte ett tecken på det. Så förmodligen har han en rejäl förkyldning..mammas gounge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!