Chokladbollar & Magsjuka

I torsdags gjorde Iwar chokladbollar medans jag gjorde middan. Jag berättade bara hur mycket han skulle ha av allt så blandade han ihop själv, rullade (med lite hjälp då) och rullade i pärlsocker. Dom blev super goda.
Men de är farligt eftersom man kan äta hur många som helst.





Tyvärr åkte Iwar på magsjuka igår så hela kvällen & natten har han fått sprungit på toa några gånger i timmen och spytt. Men jag har nog världens duktigaste tre-åring! Även fast han sover så vaknar han & springer in på toa.
Förutom en enda gång i natt, han hade sovit nästan två timmar utan att vakna så vaknar jag av att han hosta och så hinner han inte iväg så allt kommer i sängen. Så jag har även hunnit med att ha tvättstuga hela natten.
Jag har lidit med honom. Dom blir så svaga och lessen.
Men jag vet inte hur många gånger i natt han sagt: Jag älskar dig mamma..
Underbara unge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!