fördelen

Min mamma sparade ALLT ja hade som liten..då funderade man bara varför ? Bara fnös när hon sa att om jag nångång får barn kan det vara kul att ha kvar.
De stämmer ju, nu ser man fördelen med att spara, William tycker de är lika kul varje gång man kommer hem med "nya" saker ja har hos mina föräldrar.
Det som kommit mkt till användning är då Super Nintendo som är helt okej att spela på när han inte får spela på X-boxen. Sen har ja bl.a tagit hem:
sånna man kan klistra på vart man vill om o om igen..

Sagobanden med bok (tur de fortfarande finns kasset spelare i Willes stereo..haha)

Han har fått nya med cd skiva men det är inte alla äldre sagor som finns på cd, därför lite kul att ha kvar "Omoderna sagor"
För ett tag sen hittade ja en hel låda med gamla skolböcker, som ja då tänkte ta å hiva..men kom då på den smarta idén att Wille gillar ju matte så jag tog mina matteböcker från lågstadiet & suddade ALLA svar så får han hålla på med dom när han känner för de. Han älskar att sitta med dom !! Första matteboken gjorde han ut på några dagar bara. Mammas lilla "Matte-Geni" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!