8 Dec 2010

Va säger man..dåligt av mig att inte uppdatera. Kan inte heller skylla på att ja inte ha tid för ja kanske är den som ska ha hur mkt tid som helst för de.
Det har helt enkelt inte blive så..
Sen ha Iwar vart hemma me mig väldigt många dagar nu & han tycker ja inte är så rolig när ja sitter här !!

Igår bakade jag & Iwar den andra satsen me lussebullar..eftersom dom andra tog slut på nån da så tyckte ja de va dags för fler.

Men idag så fick han gå på dagis & leka av sig lite..så jag passade på att åka ut me brorsan & Nora på Birsta..hade faktiskt en anledning till att åka ut dit ida :) Har några födelsedagar här innan jul..

Fick en panik känsla inom mig i dag när jag läste att någon hade drabbats av "pälsängrar" hemma. Så nu måste jag riva ut allt från min walk in closet & skura vart enda litet hörn. Vill inte drabbas av detta odjur !!

Men de får bli i morn nu ska ja bädda ner mig i soffan med allt gotta man kan tänka sig..en film på de så är kvällen räddad..

GoNatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!