Gonatt

Hela dagen har jag gått & tänkt o tänkt hur
vi ska göra..tillslut kom vi fram till att vi slår
upp en vägg i barnens rum. Jag stor trivs
i lägenheten så en flytt är inte på listan :)
Märker att Wille drabbas
mest av att dom delar rum. Iwar är på alla
hans saker, då bli Wille irriterad & skäller o Iwar
bli lessen. Då bli de lätt att ja bli irriterad på William...
de blir som en ond cirkel som drabbar mest William
tyvärr :(
Han kan inte sitta för sig själv och göra saker han vill
utan att lillebror är där och ska va me (förstör)
Därför skulle han må mkt mkt bättre med eget.
Vet inte riktigt när vi får upp den, men förhoppningsvis
snart....

Men nu ropar sängen på mig ialf !!!
Första gången på bra längre ska ja
gå & lägga mig före kl 00...trött som
en gris är ja :(

Gonatt & Sovgott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!