humöret pekar uppåt igen

Nu ha min ilska lagt sig lite. Pappa va förbi här & kollade på bilen. Den gick inte ens igång me startkablar så vi fick dra i gång den. Första gången jag bogserar nån ;) nu hoppas ja att den går i gång sen när ja behöver den igen...så ska ja ut & byta batteri senare ikväll så den gå igång imorn. Får jobba på fredag & ta igen den här förlorade måndagen.

Nu ska ja ta & hämta min 4.e kopp te för ida...enda sättet att hålla sig varm. Drömma mig bort från dessa minus grader till varmare ställen.
En sommar bild på mig när ja va mini...


Kommentarer
Postat av: Linda

åhh vad söt!! =)

2010-02-01 @ 20:37:51
URL: http://lindsaay.blogg.se/
Postat av: Alma

Ush så förbannat jävla söt!

Otroligt att man kan vara lika goodlooking flera år senare =)

2010-02-04 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!