Gårdagen...

Igår hade vi barnvakt till kidsen, Wille var hos f&f medans Iwar var hos m&m. Efter dessa påfrestande 2 veckor med sjuklingar va ja rätt trött i mig själv. Jag började me en snabbis ner på stan för att byta linnet ja köpte på Gina, va visst ett hål bak som ja missat (!?) Bytte till mig ett par snygga leggings istället.
Tog en snabbis förbi H&M hittade en tröja & en foundation...

tyvärr syns inte de snygga detaljerna på leggingsen..kan även tillägga att skorna är från scorett ;)


Åkte hem & hämtade Jocke sen blev de bio.. såg "Snabba cash" helt klart en bra film :) Lite synd att jag hade mitt dåliga minne igår & glömde glasögonen hemma...tur de va en svensk film, de är ju texten som är jobbigast.


Efter de gick vi hem..tog en el 2 fördrinkar. Gjorde oss iordning sen ner på "The Mercat Cross" fick i oss en god middag..måste säga de va mkt mkt lite mat på tallriken vi fick in..en liten efterrätt på de & man blev nöjd. Vi satt & små prata lite..lyssna på alla som skämde ut sig på karaoke. När de blev alldeles för pinsamt så gick vi in på Aveny en sväng, tog en öl, kikade lite & surra me folk innan de va dags att gå hem. Den här dagen/kvällen behövde vi, skönt att va lite för oss själva :)
jockes efterrätt & min...mums...

Kärleken min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!