Vart är min efterlängtade kladdis ?

Hade en del bilder som ja tänkte lägga upp, men jag har problem med uppladdningen just nu tyvärr...så ja provar me de igen imorn.
Annars så ha min da vart hängig & mått jobbigt illa...ska inte gå in på detaljer ;) Men nu må ja mkt mkt bättre & laddar för en ny dag imorgon.

Ha nu gått flera dagar & vart EXTREMT sugen på Kladdkaka men har inge socker hemma...är inget ja kommer ihåg när ja väl är på affärn heller. Så nu sitter ja här ikväll igen & deppar för de. Tro ja måste göra som massa andra & skriva inköps listor.

Dags för mig att ta en kopp te & mysa ner i soffan me nå avsnitt GG !
(fortfarande irriterad att ja inte ha nå kladdkaka...grrr)

NattiNatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!