2010-03-04

Om exakt en månad fyller min lilla prins 2 år...
(16/3-09)

helt sjukt va tiden går ! Fast han kommer alltid va min lilla bebis..de är Wille fortfarande även fast han fyller 7, han bli helt galen på mig när ja säger de. Blir lite kalas framöver... Iwar 4/4, Jocke 8/5 & Wille 15/5...får göra nå stor bak snart kanske. Problemet är bara att vi ha lite svårt att hålla de kvar i frysen, blir lätt att de tar slut på nån vecka bara =/

Idag är ju Iwar hemma från dagis, vi ha inte gjort så mkt faktiskt mest lekt & jag ha gjort om våran hall som va så extremt tråkig tidigare nu ser den lite mer välkommnande ut. Iwar ha precis haft sin dagliga nap som han inte klarar sig utan än, den blev ungefär 1,5 timme. Då passade ja på att skotta fram altan lite..eftersom de tyvärr kommit mer snö sen sist...gjorde den även lite större så man kan sitta ut i vår solan snart =) *längtar*
Ska bli + grader till helgen redan ha ja hört rykten...MKT trevligt !!!

Jocke i vårsolen....nhaaa inte riktigt..men nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!